De maertelaere dewaele
Image default
Zakelijk

Meer mensen bereiken met Google ADS

Meer mensen bereiken met Google ADS

Met de Voordelige Google ADS pakketten kan jouw bedrijf ook opvallen. Google ADS heeft een enorm bereik, maar als je als leek gaat adverteren dan kost het al snel veel geld. Dit komt gewoon puur omdat je net niet die technische kennis hebt die een marketeer wel heeft. Zo moet je inspelen op trends, maar ook goed kijken naar de zoekwoorden. Sommige woorden worden veel gebruikt door grote bedrijven en deze kosten ontzettend veel. De kans dat jij daarboven komt te staan is klein en daardoor is het eigenlijk weggegooid geld. Je kunt dan beter inzetten op woorden die wat uitgebreider zijn, maar een lager zoekvolume hebben. Zo bouw je alvast iets op en dit kun je dan later net zo groot laten worden als bij een multinational. Dat is een kwestie van tijd!

Wat zijn de voordelen?

Google ADS is wereldwijd gezien het grootste advertentieplatform wat we kennen. Daarnaast kun je heel specifieke adverteren, iets wat in een krant, tijdschrift of ander mediabedrijf heel moeilijk is. In Google ADS kun je kiezen voor een leeftijdsgroep, geslacht of locatie. Hierdoor bereik je alleen de mensen die je nodig vindt en daardoor ga je aanzienlijk besparen en meer verkopen omdat dit ook de mensen zijn die geïnteresseerd zijn in jouw product. Daarnaast kun je dagelijks de resultaten op de voet volgen. Maar vaak hebben ondernemers hiervoor geen tijd. En dat is dan ook de reden dat ze dit uitbesteden. Zo kun je direct handelen wanneer een campagne succesvol is, maar zeker ook wanneer dit niet het geval is. Een campagne die niet resulteert in verkopen moet snel aangepast of stopgezet worden. Zo verspil je zo min mogelijk geld.

Lokaal Google ADS gebruiken

Je kunt Google ADS uitbesteden Rotterdam en lokaal opvallen. Een lokaal marketing bureau is echt niet alleen een bedrijf op een kantoortje. Vaak hebben zij een warm contact met veel ondernemers in de regio. Daarnaast gaan zij vaak zelf ook op onderzoek uit wat er in de buurt leeft. Zo kunnen ze door vragen te stellen aan buurtbewoners of enquêtes houden. Daarnaast volgen zij natuurlijk ook de online trends. Zo houden ze in de gaten wat viraal gaat, maar ze kijken ook bijvoorbeeld naar typische Rotterdamse influencers. In deze wereld delen we veel met elkaar en dit is dan ook de sleutel tot succes.